Tofflor från Shepherd, stl 20/21,...... SÅLD!

Söta tofflor från Shepherd, stl 20/21. Japp ett par riktigt gosiga och sköna tofflor (speciellt nu till vintern, tänk så mysigt) som min grabb tyvärr bara hann använda några få gånger innan han växte ur de. Lätta att ta på. Hemma hos oss är det rök- och djurfritt.

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].

Plagg:
tofflor
Märke: Shepherd (länk till hemsida)
Storlek: 20/21
Användning: några gånger
Pris: 100 + frakt


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback