Tack till den snälla nyckelgubben!

Liam älskar nycklar! Ja min Liam älskar nycklar och vill gärna använda mina hela tiden för att "låsa" dörrar, låsa cyklar m.m. men jag är rädd för att han ska slarva bort de så idag fick jag för mig att gå in till mannen som fixar nycklar här i stan.

Jag fick en idé om att han kanske hade nycklar som det blivit något fel på när han tillverkat de och som jag kunde få köpa billigt till mitt lilltroll och japp han hade nycklar som han inte skulle ha kvar och som han skänkte till mig. :)

Vilken tur man har va? och helt galet att han skänkte de, tycker folk nu förtiden bara är sura och griniga men inte han inte. =) Stort tack till "nyckelmannen" för alla nycklar, nu kommer mitt lilltroll bli ett väldigt glatt litet troll. :) Dock får han vänta till sin födelsedag innan han får nycklarna. ;)


Kommentarer
Postat av: Josie
2009-10-23 @ 15:43:55
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kul att du är med och tävlar! :)

Postat av: ann
2009-10-23 @ 16:03:11

tur det finns några trevliga mäniskor kvar hörru.

Postat av: Tanja
2009-10-23 @ 16:37:52

han kommer bli superglad att få egna nycklar i födelsedagspresent :)

Postat av: Diana ♥
2009-10-23 @ 17:26:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Just nu har jag en tävling på bloggen - var gärna med! =) Vad ska du hitta på i helgen? Själv har jag precis varit på Polarn & Pyret och köpt mammakläder och tittat på små bebiskläder, åh så sött! =) Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback