R.I.P Caroline

Så ledsamt när unga människor går bort. Fick precis veta att en tjej här i stan gått bort, ingen jag själv umgåtts med (men min syster som också gått bort umgicks med henne) utan jag har snarare varit lite anti mot henne, vi har haft våra munhugg och även varit i slagsmål men det var förr i tiden ja ungefär för 8-9 år sen efter det har jag bara undvikt henne då man "växte" upp, jag satte dock ignore på alla hennes försök om att be om ursäkt efter det.

För ett tag sen skrev jag privat till henne på Facebook för att jag bara var tvungen att kommentera en helt underbar bild hon hade på sin dotter, ja ni vet en såndär bild som man bara måste få uttrycka sig om för annars kommer man spricka, ja ni vet. Jag fick ett chockat svar tillbaka, ja hon var riktigt chockad och sa det att hon aldrig trott att just jag av alla människor skulle tilltala henne och om jag gjorde det skulle det inte vara något snällt.

Efter det gick det en dag och sen lade hon till mig som vän på Facebook, dåodå har jag kommenterat hennes bilder och hon har svarat, grattat när man fyllt år eller om det varit något speciellt som bröllop, barn har fyllt år osv, när vi mötes på stan tittade vi på varann och hejade. Våra barn fick "prata" lite med varandra de tillfällena man mötes. 

Hon fick barn samma år som mig och barnets BF var även i november månad dock kom hennes tös några veckor tidigare. 28 år gammal, nygift och med en liten tös på två år lämnade hon denna värld.. så himla sorgligt och ledsamt.. man ska inte dö ung. :(


Jag vet inte riktigt vad jag vill med inlägget, bara visa att jag bryr mig.. R.I.P Caroline


Kommentarer
Postat av: Beckah
2009-10-28 @ 00:43:16
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Usch det gör så ont att tänka på så små barn som förlorar mamma :-(

Postat av: ann
2009-10-28 @ 10:16:07

så trist hörru :(



rip


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback