Regnkläder från Ida T, stl 74/80

Snygga regnkläder från Ida T, strl 74/80.  Riktigt snyggt regnset från Ida T i väldigt bra skick. Grönt med flodhästar på. Knappar på sidorna i byxan för att kunna göra de smalare i midjan, fina reflexer. På insidan av jackan nertill finns det plats att namna jackan. Gummibanden nertill under fötterna bör bytas då de blivit stora. Hemma hos oss är det rök- och djurfritt.

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].

Plagg:
Regnkläder
Märke: Ida T (Länk till butik med Ida T regnställ)
Storlek: 74/80
Användning: Ca: 10 gånger, i någon/några timmar per gång.
Pris: 350:- + frakt (nypris från 550:- och uppåt)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback