Korthårigt får?

Fick hem mössorna igår. Jag beställde ju två mössor häromdagen och igår kom de hem hit och jag kan ju tala om att de är bra mycket snyggare i verkligheten än på bild, men den ena såg inte likadan ut som den andre? Mysko! Det saknas grejor på den svarta plus att den svarta även påminner om ett korthårigt får. Jag har mailat iväg ett litet mail, dock funderar jag nu på om det kanske lät lite mysko. ;)


Hejsan!

Häromdagen beställde jag från er nätshop två mössor av modell jörgen. Jag har fått hem mössorna och funderar nu på om den ena inte saknar vissa saker. Mössorna är likadana förutom att på den svarta finns ingen "kantsöm" plus att på den svarta så är fleecen inte alls likadan som på den röda, den svarta ser mer ut som ull från ett korthårigt får som börjat bli små tovbollar. Den svarta saknar även informationslapp inuti mössan där det tex står hur mycket man ska tvätta den i. Förövrigt så står det antingen fel i min röda eller på er hemsida angånde tvättningen, på er sida står det 40 grader och i mössan 30 grader. vilket är rätt? så jag vet och inte tvättar fel. :)

Visst den svart mössan går ju såklart att använda och ser gosig ut med det "korthåriga fåret" inuti men sömmen som gör mössan lite snygg saknas ju. :( Jag ska se om jag kan få till en bild på bägge mössorna och maila er, sålänge mailar jag med bild på en av era mössor (den modell jag köpte) som jag gjort pilar på för att ni ska förstå min förklaring. ;)

 Mvh Rebecca


Såååå? vad tyckte ni, var det bara jag som tyckte det lät lite hmm.. knasigt? ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-30 @ 09:41:46

Hohoho ett korthårigt får inuti hur fick det plats hörru?. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback