Ett liv utan sitt barn..

Vi har nyss varit på Ö&B. Vi har varit och handlat lite presentpapper och snören till Liams presenter, han fyller ju snart två år stora killen. :) Läskigt blev besöket på Ö&B dock, jag är glad att jag hann ta emot lillgrabben innan det var försent. Shit.. saker kan verkligen gå snabbt och jag är glad att jag reagera så snabbt som jag gjorde, vem vet kanske vi varit utan Liam just nu? eller kanske en liten pojke som hamnat på sjukhus med trasig skalle. Hua! ryser av bara tanken.

*Edit*

Kanske ska berätta vad som hände. Liam stod i kundvagnen som han brukar göra, Robin skulle stå brevid honom och ha lite koll medans jag plockade i det vi köpt i påsar och ja han hade inte så stor koll tydligen för jag såg i ögonvrån att Liam for över vagnskanten med huvudet före. Som tur var fick jag tag i honom innan det var försent. Fatta om han slagit i huvudet, golvet på Ö&B är ju inte direkt mjukt.. han kunde ju fått huvudet spräckt. :( Kan ju säga att mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen av rädsla.



Kan inte tänka mig ett liv utan något av mina barn..


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-30 @ 20:37:22

men herrugud hörru fy så läskigt tur att allt gick bra.



kraaaaaaam


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback