Body från Meandi, stl 86/92.........SÅLD!

Snygg body från Meandi, stl  86/92. En snygg body från Meandi i turkost med bruna söta sköldisar, bruna muddar. Hemma hos oss är det rök- och djurfritt.

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].

Plagg: Body
Märke: Meandi (länk till hemsida)
Storlek: 86/92
Användning: Några gånger
Pris: 60-70:- + frakt (minns ej men pris på "äldre" NY body ligger runt 190:-)



Kommentarer
Postat av: Lindha
2009-10-02 @ 19:13:40

Hej Rebecca. Jag skulle gärna vilja köpa den här bodyn. Hör av dig på msn eller facebook. kram från Lindha Österholm

Postat av: rebecca
2009-10-02 @ 20:46:55
URL: http://geshiia.blogg.se/

Den är din Linda, har skickat ett priv till dig på Facebook. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback