Nu är det sjukt här i vårt hus..

Då var sambon och lillgrabben febriga. Jag kände redan inatt att Liam var varm och imorse när jag vaknade sa sambon att han med kände sig febrig och hade ont i lederna. Liam är dock väldigt pigg trots febern vilket känns skönt. Själv vet jag inte riktigt hur jag mår, jag varken orkar eller vill känna efter igentligen. Jag har dock lovat min mamma att ringa en läkare vilket jag har gjort nu och jag har läkarbesök den 4/12 och då jag ska ta upp lite saker som jag "lider" av.

* Huvudvärk som suttit över en vecka
* Ibland (väldigt ofta) får jag ett tryck över näsan
* Jag samlar vätska i benen
* Ont i benen bara man snuddar vid de
* Det pulserar på ett ont sätt i ryggslutet
* Jag har blivit helt skakig i händerna
* När jag fokuserar blicken på något så blir jag snurrig

Utöver detta så har jag fortfarande ont nertill efter Liams förlossning, strul med mensen, m.m. men det är ett annat läkarbesök och det tar jag hand om senare efter jul/nyår eller något. När tiden finns.

Nu är det duschen som gäller för att sen åka in till stan och handla mat, jag hade hoppats på att shoppa lite julklappar med men eftersom sambon och Liam är febriga så blir det bara att göra det viktigaste idag och det är att handla mat och blöjor. Later!


Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-11-25 @ 15:01:01
URL: http://tremoten.blogg.se/

Uuuusch vad jobbigt att börja livet i hus med att bli sjuka.. Men det kanske är stressen som släpper? Ibland kan man reagera så vet jag..

Men det är nog bra att du åker o kollar upp dig, det låter inte så bra med alla de där (skumma) symptomen tycker jag. Jag håller alla tummar för att det inte är något allvarligt och att du blir bättre, och detsamma gäller förstås Liam och Nicklas, det är aldrig skoj när någon är sjuk. Här är det Lucas som ligger sjuk, fast han är på bättringsvägen dock. Men han stannar nog hemma resten av veckan för säkerhets skull.. Tur att inte Tim fått något (än). Alltid något!



Hälsa!

Postat av: Millan
2009-11-25 @ 23:07:05
URL: http://moder.blogg.se/

Hej! Du vann på min blogg och är du snäll och mailar din adress till [email protected] så kommer vinsten på posten!

Grattis! Och hoppas att ni kryar på er!

kram Millan

!

Postat av: Nikita
2009-11-26 @ 10:11:11
URL: http://nikital.blogg.se/

Tipsar dig om en ny tävling i min blogg

Vinn en VALFRI pusselpall från Bonde of sweden

värde 895-1195:-

Tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-en-valfri-pusselpall.html

Postat av: ann
2009-11-26 @ 10:23:24

krya på er hörru

Postat av: Marie
2009-11-26 @ 10:37:52
URL: http://lillmian.se

Hej, ska se vart problemet är.. klart du ska vara med och tävla! Ska försöka fixa och kolla upp..

Postat av: Marie
2009-11-26 @ 10:40:17
URL: http://lillmian.se

För mig gick det att kommentera, pröva igen.. det ska fungera! Om det inte går kommentera åt mig igen så ska jag försöka fixa.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback