Presenter!

Sådär nu är bilder på alla Liams presenter fixade. Jag har tagit mig tid att fota allt Liam fick på sin födelsedag (dock saknas nycklarna och den stora coola nallen) så att alla som var bjudna på kalaset kan se vad han fick och ja ni andra som hänger här ska känna er delaktiga med såklart. ;) Nee men presenter är ju faktigst ALLTID skoj att få se eller hur? :)

Detta år var det inte så mycket presenter från oss pga av allt strul i samband med flytten och vi har sagt det att en-två presenter per gäst är helt lagom eftersom Liam redan har så mycket saker. Det blir några paket till men senare av de som inte kunde komma nu i måndags. Jag slänger med en lista med för er som ser men funderar på vad sjutton en viss grej är förnågot med tanke på att det inte är bilder från den bästa vinkeln, då kan ni minnas bilden och gå igenom listan och se om bilden verkar passa ihop med något på listan. :)

* Käpphäst
* 550:-
* Trumset
* Bokstavspussel
* En fin låda med lock
* "Köttpussel"
* Hängare
* Reflexväst
* Nycklar (riktiga)
* Cool nalle (Funkybaby.se)
* En fin tiger
* Doktorväska
* 2 kartonger med briotågbanedelar
* Handdocka
* Ritgrej (art&fun eller vad de heter)
* Filmen Brum
* 1 par hängselbyxor
* Tjock tröja från Fransa kids
* Raggsockor från Lundmyr of sweden
* Byxa från Suddi (skulle få en tröja med men var fel modell så den får han senare)
* Rödvitrandig tröja från Polarn o. Pyret
* Tröja med bondgårdsdjur från Lindex
* Traktor tröja från Me Too
* Traktortröja från Lindex
* 2 tröjor från Ida T, en med lejon och en med hajar på



Liam tackar för alla fina presenter!


Kommentarer
Postat av: Carolina
2009-11-18 @ 13:15:44
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Tänkte bara berätta om min första tävling i bloggen!

Du kan vinna en rolig bok.



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.



MVH Carolina

Postat av: ann
2009-11-18 @ 13:44:37

mycket fina saker och superfina kläder hörru

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 06:28:06
URL: http://geshiia.blogg.se/

SVAR: Tack Ann. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback