Nööö!

Liam imorse: Min lilla Liam tittade ut genom köksfönstret imorse och får se snön, han börjar glatt ropa Nöööö! Nöööö! Sen springer han in till Robins rum och för att titta ut genom hans fönster och se om det kom snö där med, efter en liten stund kommer han springade till mig och ropar Nöööö! Nöööö! Nöööö! samtidigt som han pekar med sitt lilla finger mot Robins rum så jag antar att det snöade även där. ;)

Snacka om att jag hade en glad liten kille imorse. =)




Min lilla plutt ute i snön förra året.


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback