Jultävling på G!

Ojojoj! Det händer verkligen grejer här! För det första så snöade det här hos oss inatt, det låg ett tunt vitt täcke med snö här utanför, MYSIGT! :) men det var ju såklart borta imorse, men eftersom det ens blev ett tunt täcke med snö så hoppas jag att det kommer mer och att det stannar kvar för här vill vi ha snö. :) För det andra så fick jag mer mail igår, ja utöver de trevliga mailen jag fick igår morse. Alltid skoj att få trevliga mail, visst? :)

Men iallafall jag vill berätta att nu vilken dag somhelst så kommer jag starta en trevlig JULTÄVLING här i bloggen i samarbete med O-Råsa.se. Det är ju perfekt såhär nära till jul eller vad säger ni? :)

Jag säger det igen, lägg till mig redan nu på Bloglovin för att inte missa kommande tävlingar här i min trevliga blogg för det kommer komma fler utöver de som startas snart. :)


bloglovin

Kommentarer
Postat av: V I L J A
2009-11-14 @ 15:01:11
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Hallå där!



Tittar in för att säga GRATTIS, då jag nyss drog en vinnare i min tävling där man kunde vinna en söt pepparkaksform, och gissa vad? Lotten föll på dig :)



Skicka ditt Namn samt Adress till [email protected] så skickar jag vinsten så fort jag kan! :)



Ha en fin Helg!

Vilja

Postat av: Jessica
2009-11-14 @ 22:35:44
URL: http://tremoten.blogg.se/

Oj, verkar vara en tävling som jag ska vara med i, den sidan har ju mycket saker som jag vill ha. Har precis tittat, aldrig varit där innan men bättre sent än aldrig ju!



Hur får du folk att sponsra dina tävlingar egentligen, vill jag också få ju!

Postat av: Rebecca
2009-11-15 @ 14:08:36
URL: http://www.cheeky.nu

Spännande med tävling!

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 06:24:41
URL: http://geshiia.blogg.se/

SVAR: Jessica skoj, har skikat ett meddelande till dig. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback