Hej på er!

Nu tar jag mig lite tid för bloggen. Vi har tömt lägenheten på nästan allt, toaletten är kvar att tömma sen är det bara att städa kvar plus att tömma våra två källarförråd. I huset har vi packat upp allt utom 7-8 kartonger så där är det nästan klart, gardiner ska upp med men sen så är det klart. :) Stort tack till alla som hjälpte till med vår flytt.

Öppna spisen har vi eldat i redan ett par gånger (såklart) och fy så skönt och mysigt det är, avundsjuka..? ;) Jag ser fram emot många fler tända brasor framöver, för det är riktigt riktigt mysigt. Igår var sambons bror med familj här och vi invigde huset med en smarrig tacomiddag tillsammans. Smarrigt som sjutton. :) Bilder på huset kommer för er som är nyfikna. :)

Nu ska vi strax åka till sambons föräldrar för att äta middag och sen ska vi sova där för imorgon är det städning av lägenheten som gäller. Usch! Jag känner mig lite hängig, haft huvudvärk i snart en vecka så jag ser verkligen inte fram emot att städa lägenheten men hellre lite huvudvärk än svininfluensan. På tal om svininfluensan, jag pratade för en stund sen med äldsta grabbens pappa och han talade om att Robins ena bror förmodligen åkt på svininfluensa, han mår jättedåligt stackarn. :( Jag håller mina tummar på att han snart mår bättre.

Nehe dags att åka..


Jag passar på att påminna er om att tävla i min
jultävling! Alla kan vara med. :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se
2009-11-22 @ 20:40:33
URL: http://beckahbitch.se

Åh! Öppen spis! JA jag är avis :-)



Trist om Gabben har svinisen :-(



**



Jo du brukar väl tävla en del? Du får gärna komma och vara med i min tävling (utlottning). Jättefint pris :-) Klicka på "TÄVLING" längt upp i menyn på min sida.

Postat av: ann
2009-11-22 @ 20:52:44

mysigt med öppen spis hörru usch hoppas hans bror blir bättre snart skickar med en krya pådig kram till honom

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-11-23 @ 10:44:39
URL: http://tremoten.blogg.se/

Nu blir jag sotis igen. Jag vill OCKSÅ flytta. NUU! fast å andra sidan, det är ju inte så länge kvar nu. Det kunde vi konstatera igår (inatt, ok då.) när jag satte mig och skrev upp allt vi hade att göra på olika datum från o med idag o till 4 januari. Let me tell you, det var en del.

Vi har MAXIMALT två lediga helger som vi kan packa och köpa julklappar osv på. Resten får ordnas på kvällarna efter Peters jobb. Hans pappa ska komma och hälsa på (han kom ju inte i helgen för Lucas var sjuk) och hans mamma likaså, så där går två helger bort. Sen ska det pyntas och packas och firas födelsedagar och gud vet allt.. Min gissning är att mellandagarna blir vår mest produktiva tid. I det läget är det skönt att vi inte har bråttom att flytta ur lägenheten och in i nästa utan kan söla bäst vi vill. Det är bara jag som vill att det ska vara klart :o)



Hoppas att det går lika bra fortsättningsvis också, och att det inte känns för konstigt att bo i Vingelåker igen :o)




- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback