Lite information

Lite kul. Ja jag tycker det är kul, jag hittade en sida häromdagen där man kan bli medlem och sen se olika stats på sin blogg efter att man klistrat in en kod, som Susnet men ännu bättre. Man kan tex se varifrån en besökare kom ifrån (via facebook, via någons blogg osv), vem den senaste besökaren var, vilken dag och tidpunkt personen var inne, vilken internetanslutning de har, hur många gånger en viss person varit inne på din blogg, om någon tex googlade på ett visst ord och hamnade på just din blogg, hur länge någon är inne på just din blogg, IPnummer, vilket län/stad/land de bor i, upplösning, webbläsare och massa annat.

Jag provade somsagt och blev allt lite snopen att det inte bara var svenskar som var inne hos mig, det var lite kul tyckte jag. Visst det är inte många andra länder som ni ser här men detta är beräknat från söndag kväll till idag efter lunch. Varför? Jo det kostar att ha detta om man vill kunna se mer än 500 besökare, lite trist men helt förstårligt eftersom detta verkligen ger massa information. Som tur är kan man starta om "räknaren" när man vill, det är lite jobb men helt klart värt det om man vill kunna se stats.


Alla mina få besökare men ack så välkomna. ;) 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se
2009-11-19 @ 20:10:34
URL: http://beckahbitch.se

Vilken kul!

Postat av: ann
2009-11-19 @ 21:34:45

det var en del att få reda på hörru

Postat av: Anonym
2009-11-20 @ 00:54:17
URL: http://sistersbergman.blogg.se/

söt blogg :)

Postat av: emma ♥
2009-11-20 @ 15:24:12
URL: http://040flickan.bloggplatsen.se/

söt blogg du har:^^

Postat av: sevara (:
2009-11-25 @ 15:24:41
URL: http://sevarakulieva.blogg.se/

FIN BLOGG! :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback