Ojojoj

Ojojoj nu vet jag varför jag inte hinner med alla bloggar som jag vill. Det är verkligen dags att rensa bort några från bloglovin ser jag. Frågan är om jag ska ta bort alla och börja om från början eller om jag ska ta bort alla som inte kikar in hos mig, kommenterar hos mig eller har mig på bloglovin och efter det bara lägga till bloggar som jag verkligen gillar och kommenterar själv hos.

Hur många bloggar har ni på bloglovin och hur gör ni? Har ni bara bloggar som ni kommenterar själva hos eller har ni även andra som ni kikar in hos men inte kommenterar? Tell me!


Bara dessa få ligger på min bloglovin:

missmagicgirl.blogspot.com
sussblogg.blogg.se 
stoltmammatillmira.blogg.se
tumadre.blogg.se
nikital.blogg.se 
alicesmamma.blogg.se
amyyy.blogg.se
axelsmamma.blogg.se 
carolina1979.blogg.se
duracellmamman.se 

annakarlsson.se
foki.blogg.se  
majbebis08.blogg.se
mammabeckas.blogg.se

metrobloggen.se/Andar

petramedaoche.se  
sagabus.blogg.se 
sandram.webblogg.se
tostberg.blogg.se 
anaiah.blogg.se

evlajndesign.blogg.se  
xevelina.blogg.se
mimmisdesign.blogg.se
inredningsbloggen.blogg.se 
gizmolinas.blogg.se
marinoni.blogg.se
ninninusens.blogg.se
alisagonzalez.blogg.se 

metrobloggen.se/Diiva 

emliely.blogg.se 

hummingbird.blogg.se 
lejoss.blogg.se 
mariapettersson.blogg.se
minaprinsarochjag.blogspot.com
bambi.blogg.se   
misstessan82.blogg.se 
xxelinaxx.blogg.se
barnshoppingbloggen.blogg.se
blog.fridolina.se
juniform.blogspot.com

jenns-jenny.blogspot.com
madebymadeleneeriksson.blogspot.com
bunnystips.blogg.se 
habber.blogg.se
banditkoll.blogg.se
creyla.blogg.se
edvinsmamma.blogg.se
emlizpemliz.blogg.se
malabuz.blogg.se
marielleanderzon.blogg.se 

menajo.blogg.se 
millashus.blogspot.com
tokmorsa.blogg.se  
metrobloggen.se/eviig 
mzetterblad.blogg.se
kardemummagumman.se 
www.muppsan.com
nexas.blogg.se  
metrobloggen.se/SugarRush
tesbrandt.blogspot.com

zasata.blogg.se

www.paullotberg.se

molnboanna.blogg.se


Kommentarer
Postat av: steph
2009-05-24 @ 18:37:17
URL: http://mize.blogg.se/

lottar ut presentkort hos nelly.com väde 500 kr. för mer information kolla bloggen. puss

Postat av: Milla
2009-05-24 @ 21:34:14
URL: http://millashus.blogspot.com

Oj, vad många. Ska jag vara ärlig så är det ett mirakel att jag kan blogga. Jag är alltså inte teknisk så jag vet knappt hur bloglovin fungerar. Usch fy nu skäms jag :/.

Jag har varit lite dålig på att lämna kommentarer de senaste veckorna men jag är alltid inne och läser ;-)



Och jag blir så glad när du lämnar kommentarer hos mig =)

Tack och kram

Postat av: Tess trött tokig morsa
2009-05-25 @ 00:27:38
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Hej hej, vinnaren av syster & bror är nu avslutad..

vem vann?

kika in och kolla...



Ps. skulle lagt upp ännu en ny grym tävling idag, men har inte haft tid så missa inte min nya tävling som kommer upp PÅ MÅNDAG morgon.ds

Postat av: Hanna
2009-05-27 @ 16:13:41
URL: http://habber.blogg.se/

Följer din också :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback