Jag vann!


smycke

Idag när jag läste mailen upptäckte jag ett trevligt mail, jag hde vunnit en tävling inne hos Tigerlija 

Min motivering för att vinna var:

Jag vill vara med och tävla om detta fina halsband och *varför jag tycker att just jag ska vinna:* är för att det är ett perfekt smycke att ge bort till någon som behöver en liten påminelse om att trots att hemska och tråkiga saker händer i livet och om man mår dåligt, så får man inte glömma att det finns tro, hopp och kärlek kvar att ge och få.


*Vem ska jag ge det till:* Jag har två val, min systerson som förlorade sin mamma 2005 och som har det jobbigt nu i sin "nya" familj, han behöver både tro och hopp om att hans liv kommer bli bättre i framtiden och kärlek kan man aldrig få förmycket av. Frågan är bara om han skulle förstå (han blev 10 år i år) varför jag skulle ge honom det halsbandet.


Den andra personen är min kusin som jag har uppfattat det (genom kommentarer, hennes kroppspråk, bilder hon lägger upp i sin BDB, hennes ärr på armarna) att hon inte mår så bra psykist, hon känner sig oälskad av både mamman och pappan sin och tycker att den enda orsaken att leva är hennes pojkvän. Hon behöver allt lite av varje, tro, hopp och kärlek.


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-05-28 @ 07:05:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Grattis! ^^


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback