Liam - Dagis, dag 4

Som alla de andra dagarna så kutar han rakt in i lekrummet för att leka. Liam är väldigt intresserad av vad de "stora" pojkarna gör och flera gånger idag såg jag att han gick till de stora pojkarna och satte sig nära (nästan på de andra) för att ha koll på vad de höll i och gjorde. Liam lyssnar bra på vad fröknarna säger och det känns ganska bra att veta att han förstår fröknarna. Ja med andra ord: det funkar finfint på dagis!  :) Idag frågade han inte ens efter mig *cry* utan lekte hela dagen tills det var dags att gå hem.

Fröknarna tycker han verkar "lätt" att ha och göra med, hohohoaahaa vänta bara tills han kommit in i dagiset och inte tycker allt är så nytt längre, då har de allt jobb, mer krävande unge får man leta länge efter. ;) Fröknarna tycker även att han är duktig och förstår mycket för att bara vara 18 månader gammal. Min stora duktiga kille ♥

Kommentarer
Postat av: Chanto
2009-05-26 @ 01:31:01
URL: http://chanto.blogg.se/

Nu så kan man vinna en blöjtårta i min blogg.

Postat av: Chanto
2009-05-26 @ 10:08:29
URL: http://chanto.blogg.se/

sv : jo det är ju det..

Postat av: Nexa
2009-05-26 @ 11:49:30
URL: http://nexas.blogg.se/

Kul att det går så bra för honom! Och för dig,haha. Jag misstänker att det är jobbigare för mamma än för Liam, det brukar kunna vara så.

/Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback