Liam - Dagis, dag 3

Det gick toppenbra idag med och idag fick jag sitta i personalrummet nästan hela dagen, ja de två timmarna som vi var där dvs, det var en sväng på morgonen när vi kom dit som jag var med en stund vilket kanske är helt självklart att man är. ;) Men iallafall det gick toppen idag och inte förrens det var nästan dags att gå hem så började Liam fråga efter mig. Fröken tog Liam då till mig så att han fick se att jag var där och det räckte tydligen för sen sprang han iväg igen för att leka en liten stund till. 

Liam känner sig redan bekväm och "hemma" på dagis och det tycker jag är skönt och bra såklart, allt blir ju faktigst så mycket enklare av att han känner sig trygg. Han springer runt och leker och tittar på allt nytt, cyklar, gungar, kastar sand och ja allt som ett litet barn älskar att göra. (ja, jag tjuvkikade ju såklart ut genom fönstret idag) Efter dagis gick vi och handlade och sen hem för att laga lite mat och efter maten fick Liam vila då han var jättetrött och det tog inte ens två minuter innan han somnade, snacka om en trött liten kille. =)


Kommentarer
Postat av: Ulrika
2009-05-20 @ 14:00:37
URL: http://uj76.blogspot.com

Tassar förbi o tipsar dig som tävlar/ tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång ännu en spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/05/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Presentkort på 500kr från en finfin barnbutik ligger i potten o väntar!



Ha en finfin dag! Kram

Postat av: Elin (Edvinsmamma)
2009-05-20 @ 19:19:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Det är klart att man blir trött efter två timmar med lek och bus på dagis :)



Tänkte också tipsa om att jag startat igång en ny tävling http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/tavla-om-en-valfri-t-shirt-fran-rockefella.html :)



Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback