Utmanad

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Zasata

REGLER
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!


Så här kommer då 7 sanningar
1. Jag är skitkass på engelska.
2. Jag har bott på ett behandlingshem.
3. Jag är en jättebra mamma men har varit en dålig.
4. Jag förtränger jobbiga händelser.
5. Jag glömmer aldrig när någon sagt eller gjort mig illa, men låter folk tro det ibland.
6. Jag har varit beroende av något.
7. När jag var gravid med första barnet hade jag planer på att adoptera bort det.


Jag utmanar:
Comad
Banditkoll
Sjukbittermorsa
Englasmamma86

Edvinsmamma
Rullgardinsflikkan
Mammalajossan



















Kommentarer
Postat av: Rebecca
2009-03-05 @ 22:50:28
URL: http://geshiia.blogg.se/

Nu när jag har bytt blogg så ser man ju inte alla kommentarer som jag fått, trist tycker jag så jag har valt att kopiera alla kommentarer som tillhör varje inlägg och slänger själv in de i en egen kommentar.





Kommentarer:



Postat av: Elin

Ska anta mig utmaningen nu :)



2009-02-16 @ 19:15:03

URL: http://edvinsmamma.blogg.se/


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback