Drömmarnas värld, hääääär kommer jag!!

Godmorgon.. fy så trött jag är, jag har bara sovit tre timmar inatt och på de tre timmarna blivit väckt minst tjugo gånger då av lillgrabben som är sjuk och sov lite oroligt, får verkligen hoppas på att febern försvinner nu under morgonen annars blir det en sväng upp till sjukan. Tre timmar minus väckning minst tjugo gånger blir då inte alls tre timmar sovtid utan mindre.
 
Och för att inte det skulle vara nog så har jag haft en väldigt obehaglig mardröm. En såndär dröm som känns så himla verklig med, riktigt jobbig och obehaglig dröm. Jag kunde känna i kroppen efter jag vaknade precis vad jag varit med om i drömmen. Hatar dessa jävla mardrömmar, svårt att de bara försvinner istället! Någon som vill vara snäll och trolla bort mina mardrömmar?

06:55 Sova sova sova vill jag nu.. Tick tack tick tack tick tack..  Gud så segt klockan går, önskar bara att äldsta grabben ska gå till skolan så jag kan krypa ner i sängen igen och sova en stund till. Hålla tummarna på att lillgrabben vill sova lite till.

07:17 YES äntligen! Jag skickade upp äldsta grabben till syrran min, Robin brukar gå med de på morgonen till skolan. Gud så elak jag känner mig att skicka upp han dit för att jag vill sova.. Jag=dålig mamma..?

Tjohooo! nu är det äntligen dags att ta sig till sängen igen, tjingeling på er, nu sticker jag till drömmarnas värld igen, bara hoppas på att det blir bra drömmar nu.

Kommentarer
Postat av: evelina
2009-03-20 @ 10:29:18
URL: http://mystjej.blogg.

Gomorn:)

Jodå med mig äre bra,lite små seg bara,

Aha okej tack sä jätte mkt för tipset.Ska in och kika läget och se där:)

Några planer för dagen då?

Postat av: lisette
2009-03-20 @ 11:50:15
URL: http://lisettee.blogg.se/

Spana in min blogg :) Har gjort en ny där jag har en lite outlet och säljer lite småsaker :) hehe.. Http://Lisettee.blogg.se/outlet/



:)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback