Igår var en annan dag än idag..

Igår kom ju Liams farmor hit och hämtade honom för att gå en sväng ner på stan, de käkade mat ute, tog en glass och farmor köpte ny mössa plus två par nya vantar åt Liam, jättesnygga. Liams farmor kom hit idag igen, ja alldeles nyss och hämtade honom igen för att gå en promenad ner på stan. Så nu är frågan vad jag ska göra nu då när man är barnledig helt..?

Jag skulle kunna pilla lite i testbloggen då jag somsagt inte är nöjd med utseendet här, jag skulle kunna städa lite här hemma men det är jag nog för trött för, har ju boken jag började läsa häromdagen som jag skulle kunna läsa lite i och jag skulle kunna vara smart och passa på att sova en stund.. sova påriktigt. Har man små barn så sover man ju aldrig ordentligt, jag vaknar av minsta rörelse, minsta ljud från Liam vilket resulterar i att man inte sover ordentligt.

Det blir nog att läsa en stund för att sen sova, ja dvs om jag kan släppa boken. Jag har ju en förmåga att "fastna" i böcker jag läser.

Kommentarer
Postat av: Jessica
2009-03-20 @ 13:04:38
URL: http://Http://banditkoll.blogg.se

Jag röstar INTE på att sitta vid datorn, utan lägg dig och SOV människa!! När man bara några timmar tidigare skrivit om att man bara väntar på att äldsta barnet ska gå till skolan så man får sova, då är det nog dags att inse att man BEHÖVER det med!! ÄVEN om det är tråkigt

det medför ju att du orkar pilla med bloggen och städa efteråt, om inget annat.. och så blir du en bättre mamma med!!

Sov gott!

Jessica

Postat av: L I S A
2009-03-20 @ 13:48:33
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Hej! Grattis, du gick faktiskt till final i min foto tävling! Bilden ligger nu ute på min blogg, och röstningen är igång, kom igen nu, med. så många du känner att rösta på dig! :)



Ett tips är att länka röstningsinlägget i din blogg, och skriva att dina läsare ska rösta på dig, då kommer du nog långt! ;)



Lycka till!

Postat av: vickan
2009-03-21 @ 12:05:48
URL: http://vctorias.blogg.se/

www.vctorias.blogg.se klicka på reklamen :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback