Kalas

Min mamma fyllde gammal igår och hade kalas, ja inget stort då hon varit sjuk i några månader och inte orkade. Men lite gotta blev det, bjöds på smörgåsar + massa olika pålägg, bakelser, kakor och till det kaffe och dricka såklart. Chips och lite godis fanns det med. Jag hjälpte mamma med bakelserna, dock ser de lite halvdana ut då marsankrämen inte blev som vi ville.
Men jättegoda blev de trots att utseendet inte blev så bra. :)



Liam skulle såklart vara överallt, öppna garderobsdörrar och pilla på allt, han är en riktig pillerjöns.

Kommentarer
Postat av: Elin
2009-03-23 @ 21:28:42
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Gud vilken gullig bild på Liam längst ner :)



Fikabordet ser himla gott ut! Blir lite hungrig när jag ser det! ;)



Kram

Postat av: Rebecca
2009-03-23 @ 21:35:50
URL: http://geshiia.blogg.se/

Elin Tack :)



Måste ju säga att det var gott och att jag hellre föredrar goda smörgåsar än tårta. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback