Då var det dags igen..


Din första:


* Operation:
Kejsarsnittet

* Piercing: Navel

* Sport: Idrotten i skolan..?

* Husdjuret: Katt

* Semester: Öland

* Konsert: Tror inte jag varit på en "riktig"

* Kärlek: Mikael



Just nu:

* Äter jag: Nej

* Dricker jag: Nej

* Ska jag: Lägga Liam en stund

* Lyssnar jag på: TV

* Väntar ja på: Att sambon ska komma hem

* Tittar du på: Datorn

* Har du på dig: T-shirt, trosor och strumpor (ja jag vet att klockan snart är 13:00)



Din framtid:


* Barn:
Ja en - två till minst tack  =)

* Giftemål: Javisst

* Karriär: Ja det skulle inte vara fel ;)



Vad föredrar du: 


* Kramar eller kyssar:
Kramar

* Kortare eller längre: Längre

* Snygg mage eller snygga armar: Armar

* Busig eller lydig: Busig



Tror du på:


* Kärlek vid första ögonkastet:
Ja

* Gud: Det finns något, men om han kallas för Gud det vet jag ej

* Mirakel: Ja

* Aliens: Nej, men "något" annat finns säkert på andra planeter

* Magi: Ja varför inte :)

* Himlen: Ja

* Tomten: Nej

* Änglar: Ja

* Transformers: Nej

* Är du kär i någon: Jo det är jag :)

* Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja och helst i ett hus med tack :)

* Tycker du att du är attraktiv: När jag mår bra så kan jag få för mig något sånt ja.. ;)

* Dricker du alkohol: Ibland

* Använder du droger: Nej

* Röker du: Nej urk.. feströker inte ens..

* Vilket schampoo använder du: Sunsilk

* Vad är du rädd för: Massor

* Gillar du att tvätta: Ibland


Kommentarer
Postat av: Emma
2009-03-13 @ 15:26:45
URL: http://emmaa95.blogg.se/

jaa, jättekul. :D åh, taaaack! vad söt du är. =)=)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback