Kalas!

ROBIN 10 ÅR!

Den fula tårtan (ska föreställa en guitar hero gitarr) jag gjort med lite hjälp av Emma, Robins pappas flickvän. dock blev den rosa på sidan då jag pratade så mycket att jag totalt glömde bort att dela upp grädden i två byttor. Men men god blev den ändå. ;)


Robin öppnar sin första present  för dagen.. Det var en cyckelhjälm som han har tjatat om i månader. ;) (Bild finns längre ner.)


Pyntat och fixat!


Killarna har guitar hero tävling.


Dags för tårta, Robin skär såklart första biten. :)


Här sjungs det för Robin. =)


Dags att öppna mer paket..


Grabbarna är ute och smäller Party poppers, lät så förbannat mycket inne. ;)


Släkt och vänner fika..


Öppna mer presenter..

Presenter han fick: (som jag minns)

Cyckelhjälm
Cyckel
2 par jeans
1 par jeans shorts
1 par "vanliga" shorts/badbyxor
3 st tjocka tröjor/luvtröjor
5 par kalsonger
6 t-shirts (Nike, Puma, NY + 3 andra)
Väska (Billabong)
Familjespel (Diamanten)
600:-
Silverhalsband
Frisbee
Fotboll
Skatebord
Mp3 spelare
Foppa tofflor
Täcke + två kuddar

Lite bilder på några (de jag hittade) av presenterna han fick. Halsbandet vi gav honom kan man se på en av bilderna högre upp.




************************************

Själv fyllde jag 29 år igår ;) men jag "firar" mig samma dag som Robin, blir så dyrt och jäkla mycket annars hehe.

Själv fick jag:

500:-
Boken: Emma Mias dotter
Två lyktor som ska hänga i fönstret
Träningskort
Massa trisslotter
Choklad
Täcke till sängen
Två kuddar till sängen
Blomma
Massa grattis på Facebook ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-06-29 @ 14:11:27
URL: http://creyla.blogg.se/

Ni verkar ha haft en bra dag. Massa fina presenter och vilken tårta du gjorde. I am impressed! ^^



Grattis till er båda!

Kram

Postat av: rebecca
2009-06-29 @ 14:54:16
URL: http://geshiia.blogg.se/

Vi hade en toppendag, tack för grattiset. :)

Postat av: Beckah
2009-06-29 @ 17:48:48
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Robin är jättelik Victor på bilden där han skär tårta :-)

Postat av: Nexa
2009-06-29 @ 19:57:23
URL: http://nexas.blogg.se/

Minne som en räka, men grattis (igen?) till er allihop!

Normal IQ ligger på omkring 90-100 som jag förstår. 80 krävs för de mest grundläggande rörelserna, som att gå, tala och springa. Jag har aningen mer än medelsvensson kan jag säga.. Snart får du se!

J


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback