Lite gjort och lite kvar..

*UPPDATERAT*

Att göra lista:

Fixa iordning bokhyllan
* Städa barnens rum (hälften gjort)
* Lägga in gammal rentvätt
* Vika tvätt
* Hänga tvätt
* Laga en låda i hallen
* Rensa Liams leksaker
* Torka av köksluckor
* Torkade även ur kylen
* Hänga upp lite tavlor
* Plocka ur diskmaskinen
* Panta alla flaskor
* Bestämma vad jag ska ha i Robins tårta
* Handla grejs till tårtan
* Ta fram något att äta
* Hämta Robins födelsedagspresent på Intersport
* Tvätta fönster

Fyller på lite:

* Städa toaletten
* Rensa skafferiet
* Plocka i diskmaskinen



Det händer saker ser ni. ;)

Kommentarer
Postat av: Nexa
2009-06-23 @ 13:03:33
URL: http://nexas.blogg.se/

Du är duktig du!!

Det är inte alla som är sådär duktiga, särskilt inte jag idag, haha. Men men! Vi får se vad det blir för något gjort innan kvällen. Nåt ska man väl orka med hoppas jag.. /Nexa

Postat av: Beckah
2009-06-23 @ 15:41:48
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Hehe så kul jag hade tänkt skriva exakt "du är duktig du" men när jag öppnade såg jag att någon redan snott det :-P


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback