Liiiite tjatigt men jaaa, jag har vunnit igen!


Jag tävlade inne hos stilettklackarochbarnvagn och vann ett fint presentkort på 300 kronor från Grodis&Jag och även här vet jag exakt vad jag vill köpa för det presentkortet. =)

Det börjar kännas liiite tjatigt att skriva inlägg om att jag vunnit ditt och datt. ;) Men självklart är det skoj att just jag vann och jag tycker det hör till vanligt hyfs att man skriver ett litet inlägg att man vunnit, hos vem man vann hos och från vilken webbutik osv så ni får helt enkelt stå ut med dessa inlägg. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-06-08 @ 18:22:37
URL: http://creyla.blogg.se/

Grattis gumman! det var du värd tycker jag! ^^

Postat av: Beckah
2009-06-08 @ 22:37:47

grattis till vinsten :-) självklart är svaret på frågan du ställde i min blgg :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback