GRATTIS älskling!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Sambon fyllde år igår, hela 31 år blev han. Jag och Robin bakade en sockerkaka och gjorde lite chokladbollar och så tog vi fram en påse vaniljbullar ur frysen, vi fixade kaffe till klockan var 14:55 då sambon slutar 15:00. Jag hittade ett ljus med som jag trycke in i en bulle till sambon. =)

Tårta blev det ingen för så snäll hade han inte varit. ;) Nejdå vi brukar inte fira mig och sambon på våra dagar utan på äldsta grabbens dag eftersom vi fyller år så tätt. Sambon fyller 17 juni, Robin 25 juni och jag 28 juni, det blir så dyrt att ha tre kalas och massa jobbigt då man måste vara trevlig hela tre gånger på en heeeel månad. ;)

Jaja.. detta inlägg var för min sambo inte om hur snål och otrevlig jag/vi är. =)

GRATTIS till min älskling i efterskott!


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback