Ångest..

Jag börjar må lite dåligt nu, får ångest över mina traderaauktioner.. jag har lagt upp två auktioner på tradera och den ena är visserligen bara på 62:- men den andra är över 300:- !!!? det sjukaste är att det är på koder från barnmatburkar..

Jag tycker det är helt galet att köpa streckkoder på nätet, jag skulle aldrig göra det och det känns som om jag luras då jag tycker det är helt galet och något som jag aldrig skulle köpa. Jag borde inte känna ångest över detta, det är ju deras val att bjuda på auktionen, eller hur?
 
Det ska iallafall bli väldigt intressant att se vad auktionerna slutar på.

Kommentarer
Postat av: caroline
2009-06-15 @ 12:25:19
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Jag antar dom budar på koderna eftersom dom kan lämna in koderna o få något i utbyte? För ett tag sen kunde man få en Quinny vagn så det är ju inte så konstigt...



jag har också sålt koder, lättförtjänta pengar ;)

Postat av: Nexa
2009-06-15 @ 13:22:47
URL: http://nexas.blogg.se/

OMG, jag antar att den sista dåren inte är född än. Säg att du SKOJAR. Snälla, säg att folk inte är så jävla korkade att de köper streckkoder som de skulle kunna köpa själva, billigare?

Jag fattar inte inte logiken. Det finns ingen. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta just nu.

Jaja, du tjänar några kronor, alltid något.

Hoppas du blir flera tusen rikare, haha.

/nexa

Postat av: moa
2009-06-15 @ 19:55:54
URL: http://www.metrobloggen.se/moa86

jaså så det var du som hade auktionen =)..jag ville ha dem men de blev lite för dyra för mig ...men inget att ha ångest för,man köper dem för man vill ha en sak från nestle eller semper..det blir billigare än att köpa saken i butik iaf.

ha det /moa

Postat av: rebecca
2009-06-16 @ 08:40:41
URL: http://geshiia.blogg.se/

Svar Jo jag vet att man kan "köpa" saker för koderna när man uppnått en viss summa men nee jag skulle inte köpa koderna förde. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback