Kissie wannabe eller bara en kladdgris..? =)

För en liten stund sen hörde jag ett tjut innefrån sovrummet och alldeles snart kommer en liten Liam ut, arg som ett bi. Han "pruttar" med tungan, spottar och fräser och gnäller högt och pekar på sin hand och mun. Liam hade hittat tuben med Inytol och ja han tyckte tydligen det var kul att tugga på tuben, ja dvs tills tuben gick sönder. ;)

Är det något Liam hatar så är det att vara kladdig, kletig och smutsig. Det var bara att ta av shorts och byta sängkläder. Håller tummarna på att kladdet inte bleker sängkläder och shortsen.


Sorry jag var bara tvungen att köra en Kissie kommentar på bilden, påminde ju allt lite om henne, hon brukar ju smeta Inytol för att få sina vita/ljusa läppar eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: sara
2009-07-16 @ 21:48:30
URL: http://zasata.blogg.se/

hehe vilken buse..

Postat av: Milla
2009-07-16 @ 22:52:24
URL: http://sagabus.blogg.se/

Ha ha herregud så jag skrattade! Det är ju faktiskt likt :)

Postat av: Miss Dramaqueen
2009-07-17 @ 00:01:01
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Vilken söt liten unge!=)

Postat av: moa
2009-07-17 @ 20:42:46

hahahaha rolig kommentar.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback