Packa pappas kappsäck!

Blir galen snart, varför ska det vara så förbannat svårt att packa för en veckas semester..? Liam har redan en helt egen resväska full? Måste rensa den tror jag.. Robin saknar typ hälften av alla sina kläder sen han tillbringade tre veckor hos sin pappa. suck.. och jag kan inte åka och hämta det heller.. lite långt och dyrt för att hämta lite klädesplagg. Jag håller på att tvätta och innan det är klart och torrt så kan jag inte packa klart.

Jag måste ha precis alla plagg som jag tänkt ha med mig framför mig för att kunna packa annars blir det kaos i mitt huvud. Är det något jag är dålig på så är det att packa, samma sak i affären att packa matvaror smart det kan inte jag inte. Att packa saker, det gör mig galen! Är det någon som har bra tips på hur man packar bra och smart?

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback