Shopping!

Jag har ju faktigst shoppat lite idag. Det var inte meningen men när jag kom ner på stan så blev det bara så, lätt hänt eller hur? =) Jag hittade ett par fina röda överdragbyxor inne på Åhlens i storlek 86 och superbilligt dessutom, perfekt nu till sensommaren/hösten.

Jag hittade även dendära mysiga dressen jag ville ha till Liam precis när den kom ut men inte fanns i Liams storlek då, ja det gjorde den inte nu heller. ;) Men för det löjligt låga priset och bara två dressar kvar så köpte jag den iallafall trots att den är förliten för Liam, vem vet kanske det kommer någon inom snar framtid som vill ha den på sig..? *håller tummarna* =)

Inne på Lindex hittade jag en gul t-shirt med en kossa på som Liam gillar, tre par "stjärnbyxor" i storlek 86. Jag trodde de på babyavdelningen bara hade upp till storlek 80 men needå där hittade jag de fina och sköna byxorna i storlek 86, slapp jag ta de för 99:-/st. ;)

Mumin är ju så himla söta, jag bara måste ha till Liam så jaaaa det blidde en tröja och tre par strumpor med Mumin på inne på Lindex. *love* Jag är inte så jätte förtjust i kläder med tex bamse, pokemon, spindelmannen, osv men Mumin (och Pippi) älskar jag så det köper jag gärna. :)



Kommentarer
Postat av: sara
2009-07-25 @ 21:52:48
URL: http://zasata.blogg.se/

planeras det en till..?

Postat av: Jessica
2009-07-26 @ 12:10:57
URL: http://nänänä

Jag gissar att det kanske blir torsdag istället, beror på sambon som jämt ska göra allt i 280 istället för att ta sig lite tid till saker. Jag bara hänger med.

Men jag kan messa dig om det på onsdagen istället så vet jag mer bestämt, för då är vi i alla fall i gbg.

Låter det som en plan?

Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback