Lite ditt..

Idag har jag varit hos psykologen för första gången, sist var det ju tydligen en läkare. Hon var trevlig och väldigt lätt att prata med, skönt det. Även hon tyckte jag skulle gå en gång i veckan.. så jag sa att jaha då får det bli så, orkar inte bry mig just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer är helt slut efter samtalet, riktigt jobbigt.. och inte blir det bättre av att det snart är den 4:e augusti.. :( 

Nu dags för mat.. pannbiffar, kokt potatis, gräddsås och stekt lök. *smarrigt*

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback