Bebis!

Idag blir det förhoppningsvis en liten sväng ner i källaren för att leta fram de bebiskläder som blev kvar efter att min sambos bror med fler var här och rensade ur kartongerna, jaaa jag har faktigst inte hunnit lämna in kartongerna på röda korset. Men det var ju tur det då ytterligare en vän till mig visade sig vara gravid. :) Jag fick veta det häromdagen att hon var i v. 25 och ja även hon fick reda på det då, helt galet inga tecken alls, upptäckten av sparkar var det första konkreta tecknet för henne.

I vecka 25 väger bebisen omkring 700g och är ca 32-33 cm lång i sin fulla längd. Det kan förstås variera från bebis till bebis och graviditet till graviditet.

Helt galet men oj så skoj, stort GRATTIS till de blivande föräldrarna. =)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback