Vinnare - Fluffbabes.com

Vinnaren är dragen! Jag använde mig av samma sida som sist för att dra en vinnare och en vinnare jag fick såklart. ;) Vinnaren hade tyvärr ingen blogg som jag kan meddela henne i så jag hoppas vinnaren kikar tillbaka här så att hon ser detta. Har jag inte fått svar från vinnaren innan den 1/1-10 så dras en ny vinnare.


Maila mig på [email protected] och lämna dina kontaktuppgifter så vidarbefodras de till Annika på Fluffbabes. Än en gång stort grattis till dig Nilla. :) Jag passar på att tacka Annika på Fluffbabes för sponsringen av den coola haklappen! Tack tack!


 

Lägg gärna till mig på Bloglovin för att ha koll på kommande tävlingar.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Kashaya
2009-12-22 @ 00:05:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Stort grattis till henne.=)

Postat av: Lii
2009-12-22 @ 07:51:43
URL: http://lii76.blogg.se/

Hej! Kul att du ville vara med i tävlingen på min blogg, dock kan jag inte se att du länkat.

//Lii

Postat av: ann
2009-12-22 @ 09:54:43

grattis


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback