Veckans blogg

Veckans blogg! Det är dags för ännu en veckans blogg och denna gång är det bloggen Tremoten.blogg.se som står på tur. Ägaren till denna fina härliga blogg är en riktigt riktigt gammal barndomsvän och vi har känt varandra ända sen jag gick i blöjor typ. ;) Hon är den första tjej jag pussat (lol) och den första jag rymt ihop med om jag inte minns galet. ;)

Bloggen får ett extra plus i kanten eftersom jag känner ägaren och därför blir bloggen lite extra bra enligt mig, bloggar vars ägare man känner personligen är det alltid kul att läsa hos oavsätt vad de skriver om, roligt att läsa vad som sker hos de tycker jag. :)

Denna tjej är ännu en tjej som jag tycker skriver väldigt bra och välformulerat. Det bästa med henne är att hon vågar skriva saker som hon faktigst tycker, många skriver ju saker de tror att andra vill läsa trots att bloggägaren inte alls tycker så igentligen, hon skriver saker som andra bara skulle våga tänka på och alla dessa "prettomorsor" skulle gråta blod om de läste allt hon skrivit i sina bloggar och på forumet Familjeliv.se om saker som hon själv gör och tycker. Mohahaha ME LIKE!


BESÖK BLOGGEN HÄR!


Har du en blogg du tycker är värd att bli veckans blogg?
Klicka dig vidare HÄR och berätta om den bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2009-12-28 @ 23:14:10
URL: http://beckahbitch.se

Bra val där :-)

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-12-29 @ 00:30:37
URL: http://tremoten.blogg.se/

Tack så mycket, jag som tänkte påminna dig om att byta blogg snart, haha. Typiskt att det ska vara den veckan då jag blir lite tråkig i mitt bloggande eftersom det kommer handla en del om röjande och sånt. Får försöka hitta på lite skojsigt mellan våra duktighetsryck då. Tack igen!!

Postat av: ann
2009-12-29 @ 08:46:03

grattis till den som blev veckans blogg :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback