Paranormal activity

Igår såg vi äntligen Paranormal activity! Hahaha det var verkligen på tiden, vi har ju velat sett filmen sen den kom men jag vägrar se film utan text då jag lätt blir distraherad av alla ljud omkring mig. Men iallafall jag förväntade mig världens läskigaste film men vafan den var inte läskig!!? därimot var den jävligt obehaglig. *ryser* Jag kan ju säga det att jag låg mer på sambons sida av sängen än på min egen sida av sängen, både under filmen och senare.

Jag är en person som lever mig in i film och när filmen är slut så låter jag lite stanna kvar beroende på vad för film det är. Att jag sen tror stenhård på andar, spöken osv gör ju inte saken bättre. ;) Efter att TVen stängts av kunde jag inte sova, sambon tokslocknade, själv låg jag under täcket med huvudet och vägrade titta upp, jag hörde såklart massa ljud och känslan av att någon stod brevid mig och tittade var stark.

Liam vaknade till och var ledsen såklart när jag låg där under täcket, jag vågade inte röra mig och jag hoppades på att han skulle somna om men nej det ville han inte. Jag låg kvar en stund till för jag hörde att sambon började vakna till, sambon säger åt mig att gå upp och hämta Liam men jag kunde inte röra mig och jag viskar till honom att jag inte törs.. sambon säger skojar du?? Nej jag skojar inte svarade jag. Det slutade med att min stackars sambo som skulle upp och jobba fick hämta in lillgrabben hit, såfort Liam kom in kände jag mig genast mycket tryggare och säkrare, det var som om allt det obehagliga bara försvann ut ur rummet.



Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-12-30 @ 13:06:07

Lät du din unge skrika för att du var rädd?? Ehh.. barnet går väl före din rädsla efter en film?

Postat av: Åsa
2009-12-30 @ 13:36:27
URL: http://asonet.blogg.se/

Usch och fy då vågar jag verkligen inte se den!!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback