Årets julklappar 2009

Årets julklappar! Jag vet inte hur jag ska göra, ska jag slänga upp bilder nu på julklapparna eller inte? Liam har ju inte fått alla sina julklappar än, han får ett par julklappar till imorgon när hans älskade storebror kommer hem från sin pappa. Ja min äldsta son Robin har inte öppnat en enda julklapp här hemma än så frågan är om man ska vänta med att lägga upp bilder? *funderar* Jag hittar inte ens alla saker, kan hända att någon påse ligger kvar i bilen, nåja jag gör en lista på det jag minns och bilder på det jag hittar åker upp. :)

Det blev inte mycket saker till lille Liam eftersom han nyligen fyllde år och inte behövde så mycket och sen pga att vi haft/har lite tajt med pengar i samband med flytten, men lite blev det allt. :) Ja och somsagt det ligger ett par julklappar kvar till Liam under granen härhemma och till mig och sambon med. ;)


LIAM

Mockasiner med Nalle Phu (fast de åkte på kvällen innan)
Ninky nonk tågset
Set med alla gubbar från drömmarnas trädgård
Musse Piggs klubbhus (brandstationen)
Musse Pigg bil + extra gubbe (till klubbhuset)
2 gubbar + tingest (till Musse Piggs klubbhus)
Målarbok med Musse Pigg
Målarbok med bilder
Pennor
Kritor
Ritblock
Tröja från Suddi
Tröja från Nova Star (som jag vann i en tävling)
Mössa med musse Pigg tryck på
Halsduk med musse Pigg tryck på
3 par strumpor
Pengar (1250:- att shoppa för sen, NICE!)
5 bilar
Delar till sin trätågbana (32 bitar)
Bord + 4 stolar från IKEA (mamut)
Avslappningsgrej (man har i handen och knådar/trycker)
Spel, Jollygo
Bok, Tomtebobarnen -Elsa Beskow
Pusselgrej med Nalle Phu
Paraply (med musse Pigg på)


JAG FICK

Wii consol
Extra handcontroller till wii (man måste ju kunna spela två st)
Minneskort till wii
Wii fit plus
Active personal trainer till wii
WiiPlay
Ett spel till wii
En spikmatta
2 st julstakar
500:-
Mascara
Kajal (kol)
Tröja
Dörrmatta


SAMBON

Kalsonger
500:-
Wii sakerna (vi fck det tillsammans)
Dörrmatta (vi fick den tillsammans)
Något mer? minns inte!


Bilder på lite av sakerna, de saker jag hittade. :)

 
 
 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2009-12-26 @ 13:57:18
URL: http://beckahbitch.se

Inte så mycket? hehhee JO hur mycket som helst ju! :-) många tusenlappar!

Postat av: ann
2009-12-26 @ 15:35:57

lite saker? jag tycker det är mycket fina saker hörru

Postat av: sjubarnsmamma
2009-12-26 @ 20:02:33
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Jag har en ny tävling där man kan vinna en personlig almanacka som man själv designar. Vill du vara med så finner du tävlingen i min blogg. Tryck på länken här undertill.



http://www.sjubarnsmamma.com/2009/12/vill-personlig-almanacka.html

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-27 @ 11:05:48
URL: http://geshiia.blogg.se/

*Svar:* hmm jag tycker inte det är mycket. Visst en del saker är lite dyrare men jag föredrar saker som kostar lite extra (det bör ju hålla bättre då..? hahaha) än mycket saker som är billiga.



Nalle Phu mockasinerna vi köpte gick sönder andra dagen och de var billiga, skitsaker! ;) Nee allt billigt behöver inte vara dåligt, ibland är det billiga faktigst bra mycket bättre än det dyra.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback