Julfirande 3, julklappar

JULKLAPPAR! Jag gjorde ett eget inlägg om innehållet i julklapparna då allt i ett skulle blivit ett lååångt inlägg, jag själv gillar inte för långa inlägg så ja därför gör jag såhär. :) Det finns lite bilder längst ner men allt finns inte med på bild för av någon konstig anledning så blir alltid julklappar utspridda överallt och ja jag orkar inte hålla på att fota om när jag väl hittar en sak så jag kan ha missat något både i text och bild. Mina saker, pengar och presentkort fotas inte heller.

ROBIN

Anslagstavla
En ask med nålar till anslagstavlan
60 giftfria färgpennor i en fin trälåda
Presentkort, 150:- Intersport
Stor affisch, 50cent
Bärbar dator
En påse med chokladgodis (tomtar osv)
Bok, Unseen archives Michael Jackson 1958-2009
Barnens stora lexikon
1kg ritpapper
2 par Frank Dandy kalsonger
2 långärmade tröjor
2 par kalsonger (inget "märke" hahaha)
Skydd (knä,armbåge och handledskydd)
2 st biobiljetter
Bok, Vargbröder
Stora korsordsboken - för dig över 10 år
8 par strumpor
1 par vantar
PSPspel - Kingdom hearts
PSPspel - Bakugan
Familjespel  - Sverige runt, frågespel
Waveboard
Fodral till Waveboard
Bordspel, couronne
Avslappningsgrej, grej man knådar med mellan fingrarna
Pengar, 2100:-


JAG

3 par trosor
Morgonrock
Nattlinne
Leggings
Sopborste + skyffel


LIAM

Regnställ från Name it
Tröja från Polarn o Pyret
Bok, Popcornmannen Poppe
Traktor med släp + djur
Mjuk luftballong från IKEA (ska hänga i Liams fönster)
Tofflor från Vincent


Robins julklappar (De jag hittade)



Liams julklappar (Poppeboken saknas dock)
Nyfiken på vad mer Liam, sambon och jag fick? HÄR hittar du det.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2009-12-28 @ 21:55:28
URL: http://beckahbitch.se

Jättebra grejer :-) tror Robin är jättelycklig. Hehe från Victor blev det inga avancerade saker till syskonen bara nån smågrej till alla 4 men trist att komma helt tomhänt.

Postat av: ann
2009-12-29 @ 08:45:12

massor av fina saker hörru :)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-29 @ 09:53:36
URL: http://geshiia.blogg.se/

Beckah: Vad fick han av Victor då? :) Jag har varit lat och inte orkat packa upp hans väska än hahaha



Nee vi köpte inte heller något avancerat, Robin fick med sig 5 påsar med julgodis (chokladtomtar osv) till alla barnen. Det är ju tanken som räknas. :)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-29 @ 09:54:38
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ann: Ja det blev en del fina grejor trots allt. :)

Postat av: Agnes
2009-12-30 @ 14:00:47
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Vad många fina julklappar!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback