Grattis älskade ängel..

HIPP HIPP HURRA! Idag är en riktigt speciell dag för idag fyller min älskade änglasyster år, Marina, stort GRATTIS till dig. :) Jag älskar och saknar dig massor! Jag längtar tills vi ses igen. ♥

Igentligen var det tänkt att vi skulle besöka hennes grav idag men det blev inte så tyvärr men jag bad min snälla mamma att tända ett ljus på hennes grav från oss. Våra tankar är hos henne och vi har tänt ett ljus här hemma med.

MARINA
 
Favoritbilden på min syster och hennes son.


Älskade ängel..

 

 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2009-12-20 @ 01:54:15
URL: http://beckahbitch.se

Grattis Marina! varma tankar till familjen och framförallt till kevin nu i jul också. Det kommer alltid fattas någon där när familjen samlas.

Postat av: ann
2009-12-20 @ 08:28:12

vad vacker hon är hörru grattis till henne

Postat av: Lisa
2009-12-20 @ 22:40:47
URL: http://schmut.net

Vilken vacker syster du hade. Fint att du fortfarande uppmärksammar hennes dag. Det gör allt lite lättare.

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-21 @ 08:32:57
URL: http://geshiia.blogg.se/

Svar: Tack till er alla.. Kraam

Postat av: Tanja
2009-12-22 @ 14:01:04

<3 mina tankar gick åt Marinabiatch och Kevin denna dag. Jag saknar henne så mycket och gosebollen till Kevin, glad att jag fick träffa kevin sist då vi var i stan. i miss you my angel <3



GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA. KRAM!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback