Godmorning!

Mer städ! Idag är det fortsatt städdag som gäller, blev inte klar igår. Det är lite småfix kvar lite överallt, på Liams rum ska det upp tavlor och en hylla men resten är klart, gardiner, sängen, bord+stolar. På Robins rum ska de förbannade sakerna fortfarande ut eftersom jag inte orkade bära ner de själv och så ska gardiner upp men det måste jag köpa nya eftersom jag vill ha likadana i bägge fönstrerna. I vardagsrummet är det bara små plock kvar + en gardinstång som jag inte hittar. Det går framåt. :)

Fortsättning följer.. och med bilder förhoppningsvis ;)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback