Tre dagar kvar till julafton!

Tre dagar kvar till julafton. Tre dagar kvar till julafton om man inte räknar med idag. Vi åker redan idag till sambons föräldrar för att fixa skinkorna, göra mer julgodis m.m. Det blir en sväng till min mamma för att droppa av lite julklappar, vi ska ju fira jul där med men på juldagen så att Kevin får vara med och fira jul med sina kusiner och sin mormor. På självaste julafton kommer vi vara hos sambons föräldrar och fira. Men innan julafton är det lite att göra. Innan vi åker hemifrån vill jag hinna städa lite, de sista julklapparna ska inhandlas m.m.

ATT GÖRA INNAN JULAFTON:
Diska
Dammsuga

Plocka ihop julklappar som ska till olika hem
Packa
Hämta upp tvätten från tvättstugan
Vika tvätten
Vänta in posten (väntar paket)
*
Laga till 3 st julskinkor
Göra mer julgodis
Handla de sista julklapparna
Slå in julklappar
Tvätta
Förbereda några inlägg här på bloggen. ;)

Utöver dessa saker så är det säkert flera till som jag glömt bort i all stress. ;)
Men nu är det dags att börja städa.. tjingeling på er!






Kommentarer
Postat av: nikita
2009-12-21 @ 12:22:02
URL: http://nikital.blogg.se/

hej , ja den är från biltema =)

väldigt mkt tillbehör räls och tåg med tanke på det braiga priset!!

Postat av: Diana - Gravid ♥
2009-12-21 @ 18:58:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

bra med sådanna listor, borde jag också göra! =)

Postat av: Sara & Jonah
2009-12-21 @ 20:56:28
URL: http://dolphin.blogg.se/

Jäklarns, du hade ju lite att stå i.. :S

Postat av: ann
2009-12-22 @ 09:55:47

det var lite att göra men att shoppa julklappar är skoj hörru =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback