Hallå där!

Hallå där! Idag är det tvättdag hela dagen som gäller hos oss eventuellt att vi tar en sväng för att handla overall till Liam, ja om vi hinner det. Känns som att det kanske är lika bra att köpa det nu innan alla i hans storlek tar slut. Det brukar alltid vara så för mig att jag väntar och väntar för att tillslut åka för att köpa det och ja då är det såklart slut. Always!

Jaja.. nu ska jag fixa frukost till barnen för att sen skicka iväg äldsta grabben till systra min som ska ta de äldsta ungarna till badhuset om en stund, sen blir det tvättstuga somsagt all day long. :)


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-08-29 @ 13:36:56
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du lagt ut vinterkläderna på tradera? Det är ju hur många som helst som gör det nu såg jag. och dom går åt som smör i solken. :o)



Kram

Postat av: Fruktbus - Ung Mamma´s Vilda Vardagar med Potträning, Graviditetskilon & Vuxenhångel!
2009-08-29 @ 15:19:40
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Tack vännen för ditt grattis till vår Alice =) Hoppas allt är bra med er! Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback