Fröken nyttig!

Idag är jag är fröken nyttig! Jag har nyss varit väldigt nyttig och tryckt i mig en liten (fast igentligen var det två stycken stora tallrikar) tallrik med päronglass till frukost. Några godisbitar slank ner som efterätt med. Smaskens. =) Jag ska nog försöka att inte vara "lika" nyttig till lunch. ;)

Annars idag ska jag leka fröken duktig och rensa några kartonger med papper, kläder m.m. så vi får tomt i lägenheten ifall någon vänlig själ vill ha den såfort som möjligt. Det är inte mycket kvar i lägenheten nu utan det mesta står ute hos sambons föräldras garage där vi även ska bo tills det är dags att flytta in i huset. Lääängtar!! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin
2009-08-31 @ 10:39:54
URL: http://enburkrussin.se

hej hej..

åhh ja då har ni inte så jättelångt hit..:)



här har du en länk på adressen med karta..



http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?vad=kavat&var=kumla&SearchType=4&Vkiid=J9oi3zH9eLCTNy6qHxw2zQ==&Vkid=15048863&name=Kavat%20Barnskor&z=3&cx=1461054&cy=6555034&toolbars=banner,controls,search,zoom,&referrer=ViewDetailsPink.aspx&PointX=1461054&



annars är adressen :Järsjögatan 10 Kumla



kram

Postat av: Amanda
2009-08-31 @ 11:39:12
URL: http://creyla.blogg.se/

haha...vilken smarrig frukost! ^^

Postat av: ann
2009-09-01 @ 10:05:50

Härlig frukost!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback