Mjukglass och shopping

Jag har varit nere på stan en sväng idag och ätit årets första mjukglass. MUMS! Så jäkla mycket jag har längtat efter en mjukglass med tuttifrutti strössel på. :) Liam gillade mjukglassen med, stora ögon som bad om mer och mer. Mjukglass=10poängare enligt Liam kan jag tänka mig.

Det blev ju såklart lite shopping med, knickisarna jag pratade om för ett tag sen till Liam blev äntligen mina eller ja Liams blev de ju och jag hade tur då det var de sista i storlek 86 i båda färgerna. Det var grymt mycket "ta 2 plagg betala för ett" på alla REAplagg, men helt otroligt nog så köpte jag bara knickisarna till Liam och sen blev det ett par jeans och en vårjacka till Robin.


Liam fick prova ett par av knickisarna, han kan ha knickisarna både som knickers och som vanliga byxor. Knickisarna kändes jättesköna i matrialet men jag har ju inte hunnit tvättat de än men jag hoppas verkligen att det sköna sitter kvar efter flera tvättar.


Robins nya jacka på bilden nedan och som han själv gillade väldigt mycket för att vara från Lindex.


Och så jeansen vi köpte till Robin, jag tror allt att Robin har gått ner lite i vikt då byxorna var lite stora i midjan på honom. Fast Robin gillar ju häng så det kanske inte gör så mycket iofs.



Nu ska jag ta och spana runt lite på olika bloggar sen blir det sängen för min del. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: malin
2009-04-21 @ 08:09:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Fina kläder :)



Sv : ne jag köpte dom på hm :)

Postat av: Maria
2009-04-21 @ 08:48:43
URL: http://malabuz.blogg.se/

Jag länkade till dig från min blogg idag, hoppas det inte gjorde något?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback