Planerar en liten sötsak =)

Ni är ju några som undrat om jag är gravid med tanke på mina tidigare inlägg där jag berättade att jag hittat två Katvigdressar för 1:- st på Tradera i storlek 56 och ett par Molo byxor, och inlägget om att jag ska spara en del kläder till nästa bebis och så mitt tidigare inlägg idag där jag berättade att jag vunnit en mammaklänning från Boob så kanske det är dags att tala om att jag inte är gravid MEN vi planerar en liten till. =)

Sambon har velat haft en liten till ända sen Liam var nästan nyfödd men jag har velat vänta pga olika saker, men även jag blir mer och mer sugen för varje dag som går och nu hoppas vi på en liten 2010:a ;) Nu håller vi bara tummarna på att allt funkar och går bra och att det inte dröjer fem år till innan bebis kommer som det gjorde med lilla Liam.


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-04-24 @ 17:53:22
URL: http://creyla.blogg.se/

vad mysigt! Jag ska juh testa i helgen igen. Tror inte jag är gravid men perioden har uteblivit och jag mår illa så omöjligt är det väl inte antar jag. :o)

Postat av: Emelie - Mamma till Lucas
2009-04-24 @ 18:00:00
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Åhh, va kul. Lycka till! :D

Postat av: Jessica
2009-04-25 @ 08:51:07
URL: http://Http://banditkoll.blogg.se

Hehe, ja det kanske var på tiden att du klargjorde det där då.. Hoppas det blir som ni vill!

Önskar er lycka till!!

Jessica

Postat av: moa
2009-04-25 @ 20:28:34

önskar er så mkt lycka till på den fronten =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback