Leta hus

Vi letar ju hus så jag sitter och spanar runt lite på olika sidor som har hus här i stan, men det är så himla svårt att hitta något som man gillar allt på eller ser att man kan fixa själv efter köp. Det som gör det ännu svårare är ju att jag är människa och har krav.
 
* Huset MÅSTE se mysigt ut utifrån
* Huset ska ligga i Katrineholm
* Ligga på öster/söder
* Minst fem rum 
* Garage ska finnas
* Gångavstånd till dagis och skola
* Veranda/altan/uteplats ska finnas
* Stor gräsmatta

Jag har hittat ett helt underbart hus som jag älskar utvändigt, älskar trädgården och framför allt att det ligger vid vattnet, men det ligger såklart på fel ställe, har bara fyra rum, helt fel väggar inomhus och alldels fördyrt då de ska ha 2 980 000:- för huset. Spana in det underbara huset HÄR.

Jag har varit inne på olika sidor som Bovision.se, hemnet.se, hus.se och tittat runt utan att hitta detdär speciella huset som ska bli vårat. Det finns säkert fler fastighetsmäklare som jag inte har en aning om, men var?

Vet du några andra stora fastighetsmäklare utöver de jag redan har nämt?

Kommentarer
Postat av: mellen
2009-04-29 @ 15:24:58
URL: http://mellen.inc.se

hihi kuul =) jag heter menajo (förkorting av marielle,nadja och joakim) haha :)

Postat av: Ulko
2009-04-29 @ 16:34:21
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Tack så jätte mycket =))

Postat av: Hanna
2009-04-29 @ 20:53:29
URL: http://habber.blogg.se/

Vi letar osså hus ;)

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback