Tvätt och ett litet besök

Är igång och tvättar sen 07:00 imorse och när jag tvättar såhär tidigt på morgonen så brukar jag ha slit&släng kläder på mig, vara osminkad och håret står åt alla håll och typiskt nog så ska folk komma för att "besöka" Liam/mig när jag är som snyggast. ;) Två dagisfröknar och cirka tio dagisbarn kom för att säga hej till oss och samtidigt lämna ett litet brev till oss.

Liam blev helt till sig när så många barn kom och sa hej och pratade med honom och han hade säkert gärna följt med till dagis redan då. Det känds så bra redan vid första ögonblicket mellan barnen och Liam, mig och fröknarna. Jag tror inskolningen kommer gå hur lätt somhelst med Liam. :)

Nu åter till tvätten!


Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen
2009-04-23 @ 13:38:57
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Grattis! Du vann en extravinst i tävlingen på vår blogg. Mejla oss Din adress, så kommer vinsten på posten! :)

Postat av: Anonym
2009-04-23 @ 13:47:01
URL: http://sandram.webblogg.se/

kikar in=)

Lust att adda varandra på bloglovin och länka varandra?



Kram

Postat av: Maria
2009-04-23 @ 17:56:45
URL: http://malabuz.blogg.se/

När ska han skolas in. Dante ska skolas in i maj, jag tror han kommer att trivas super bra.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback