Shopping =)

Idag har jag tag i tag i Robins rum (igen) suck.. och bokhyllan i vardagsrummet, ställt böcker och TV-spel osv där de ska stå, dammat (urk det behövdes verkligen kan jag lova) synd bara på de fina vädret som jag missat. :( Men det ska vi strax råda bot på då vi alldeles snart ska gå ut och sätta oss, tända grillen och mumsa nygrillat. :)

Nu till något ännu skojigare - SHOPPING! Vi var ju i Örebro igår och knatade runt, shoppade lite och vi började inne på guldfynd då jag hade tappat ploppen till mitt ena örhänge. Frågade henne i kassan om de sålda bara pluppar och det gjorde de, en i guld för hela jävla 89:-!!!? SHIT säger jag bara, okej de hade en för 49:- men den var ju såklart slut. Jag ger inte 89:- för en liten sketen plupp, det blev en i silver för hela 9:- den fick duga att ha tills jag kom hem. 

Då jag ändå är igång och klagar så kan jag även påpeka matstället vi åt på var svindyrt och på köpet så smakade maten inte alls bra. Robin tog en hamburgetallrik, jag tog en nachotallrik och sambon tog en pizza och till det en varsin dryck som tydligen inte ingick i vare sig hamburgetallriken eller nachotallriken utan vi fick betala 17:- per dryck. Hua säger jag bara allt som allt betalade vi runt 350:- för tre måltider som inte smakade bra. Kan ju säga det att vi + syrrans familj ångrade att vi inte tog Macdonalds istället.

Resten av dagen var helt okej med tanke på att vi (jag) shoppade. =) Det blev iofs inte såå mycket men hittade lite jag köpte. Till mig själv blev det en kofta, nya underkläder och ett par skor. Till Liam blev det en färgglad t-shirt, en tunika i frotte, shorts i frotte som matchar tunikan (tror det var ett set), underbyxor och två par skor (ett par till när det börjar bli lite varmare ute), sambon hittade inget och Robin hittade inget heller då det var "fel" affärer.





OBS! Det blev inte så bra bilder, men de får allt duga. :)
Och ännu sämre bilder på koftan så struntar att lägga upp bild på den, men den var grå iallafall. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)
2009-04-26 @ 19:18:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Jätte fin shopping!

Roligt att komma hem med såna fina kläder och skor :)



Kram

Postat av: Sara & Emma
2009-04-26 @ 22:51:07
URL: http://amigocollection.blogg.se/

Kul med shopping :)



Kika gärna in på vår blogg om du är sugen på en vårig barnmössa.. :) Det kommer in fler oxå!



Ha en fin kväll, Sara & Emma

Postat av: Madelene

Knickers är på ingående snart! :0)

Postat av: Lina
2009-04-27 @ 08:53:12
URL: http://ninninusens.blogg.se/

VIsst är det? Superfina och vi är SÅ nöjda :D



Haft en bra helg ? kram

Postat av: Amanda
2009-04-27 @ 10:42:07
URL: http://creyla.blogg.se/

Vilka fina grejor du har köpt! Älskar den översta tröjan! Så fin!!

Postat av: Ulrika
2009-04-27 @ 12:24:33
URL: http://uj76.blogspot.com

OJ..vad mkt fint du shoppat =D



Ha en bra dag! Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback