Inget internet och barnkläder

Äntligen funkar vårt internet igen efter att ha varit "borta" några timmar, gah har varit sjukt tråkigt utan internet lol men har hunnit kollat på film "The uninvited" och så har jag gått igenom barnkläderna igen och lagt i storleksordning i kartonger. Det blev lite iallafall, kläder i storlek 50-92 som jag inte vill ha kvar till Liam eller till nästa knodd.

Därimot har jag hittat två jättefina Katvig bodysuits på tradera till nästa bebis för hela, ja hör och häpna 1:-/st.. helt galet jag måste ha missat något i annonsen, men vad? det stod välanvända men de är verkligen jättefina, när är ett plagg "välanvänt"..? använt och tvättat över två gånger..?  fem gånger? tio gånger..? mer? mindre?

Jag har blivit helt beronde av Katvig ränderna, gillar just deras modell + ränder. Hittade även ett par Molo byxor av samma säljare för hela 27:- turkosblåsvart randiga som jag tänkt använda som knickers till Liam ja om det inte ser helt galet ut. ;) men de blev inga bra på bild på detta täcke såg jag nu och orkar inte ta ny bild idag.



Nee fy satan i gatan, nu blir det sängen för jag ska upp och tvätta imorgon klockan sju. urk...

Natti..

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-04-23 @ 06:44:42
URL: http://creyla.blogg.se/

Jättefina var dom!

Postat av: rebecca
2009-04-23 @ 07:13:35
URL: http://geshiia.blogg.se/

amanda ja visst var de fina. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback