Godmorgon Lördag

Jag har sovit länge idag, så skönt fast iofs gick inte och lade mig förrens 03:30 att det blev så sent är för att vi fastnade ute ett bra tag då vi grillade och snackade massa skit och att jag fastnade i testbloggen så igentligen sov jag väl inte så mycke längre än vanligt, Ska strax klä på mig för vi ska åka till Örebro och titta i lite affärer för omväxlingens skull, brukar ju åka till Norrköping annars då det ligger lite närmre.

Från det ena till det andra.. jag gjorde ett så stort misstag igår som jag ångrar grymt mycket men det berättar jag senare ikväll när vi kommit hem och då jag även slänger upp en bild på misslyckandet.

Dags att göra mig iordning nu.. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-04-25 @ 09:55:24
URL: http://creyla.blogg.se/

Ha en riktigt fin dag idag! Örebro-shopping är väl inte fel?? :o)

Postat av: Tess trött tokig morsa
2009-04-25 @ 21:27:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/

tack för din omtanke

är hemma ifrån lasarettet nu omtumlad men bra





ha en toppenkväll



kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback