Doftar gott

Mmm det doftar mycket gott här hemma i vårat kök nu, jag blev sugen på Krilles tacogratäng så vi åkte och handlade varor till en gratäng och nu väldigt snart är den klar. Till det har vi baugetter, en grekisk sallad och så lyxande vi till det lite med en flaska bubbel, ja en fanta alltså . ;)

Efter maten blir det film och vi funderar på att se The Curious Case of Benjamin Button (Benjamin Buttons otroliga liv) Jag tycker den verkar riktigt bra. Har ni sett den?

Nu är maten klar. :)

Kommentarer
Postat av: Milla
2009-04-18 @ 21:29:52
URL: http://sagabus.blogg.se/

Har inte sett den, men tror att den kan vara bra :)

Hoppas ni får en trevlig kväll :) Kram

Postat av: sugarrush
2009-04-19 @ 11:07:21
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

lycka till ;)

fin blogg förresten :)

fråga: hur hittade du min blogg?

kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback